Loading...
Személyes konzultáció 2018-05-23T18:34:40+00:00

3+1 ok, hogy miért érdemes konzultálnod velünk a megoldásról

82%

megtakarított idő

91%

kevesebb munka

300%

gyorsabb megvalósulás

40%

kevesebb idő- és tőke ráfordítás

Milyen témákban tudsz konzultálni velünk?

  • Értékesítési folyamatok kialakításával és automatizálásával kapcsolatosan

  • Marketing ötleteléssel és kivitelezéssel kapcsolatosan

  • Facebook oldal- és kampányok kialakításával és kezelésével kapcsolatosan

  • Facebook hirdetésekkel és marketinggel kapcsolatosan

  • Hatékonyabb vevőszerzéssel kapcsolatosan

  • Cégautomatizálással és időfelszabadítással kapcsolatosan

  • Weboldal hatékonyságnöveléssel kapcsolatosan

Mikor való Neked a konzultáció?

  • Ha kis- vagy mikrovállalkozás tulajdonosa, illetve ezen cégek marketingese vagy,

  • Ha van már- vagy tervezed az online jelenlétet (honlap és/vagy facebook) és volt/van rendszeres havi értékesítésed.

  • Ha képes vagy “elengedni a gyeplőt” és akár ránk bízni a megvalósítást,

Mikor NEM való Neked a konzultáció?

  • Ha nincs még se vállalkozásod, se terméked/szolgáltatásod,

  • Ha számodra a marketing=füllentés, az értékesítés=nyomulás, a reklámok idegesítenek és nem vagy nyitott a marketingorientált gondolkodásmódra,

  • Ha se Neked, se a munkatársaidnak nincs ideje arra, hogy a rendszer kialakításához szükséges információkat megadja.

Miben segít Neked a konzultáció?

  • Átadjuk Neked a saját sikerreceptes mentalitásunkat: rendszerekben, automatizmusokban fogsz gondolkozni és segítünk a kivitelezésben ha kéred,

  • Megmutatjuk- vagy megcsináljuk Neked, hogy hogyan szerezz több látogatót, érdeklődőt, vevőt, bevételt egyidőben,

  • Megmutatjuk vagy megcsináljuk Neked, hogy milyen eszközöket kell használnod, amikkel milliókat érő online értékesítési rendszereket lehet összerakni.

Miben NEM tud segíteni Neked a konzultáció?

  • Ha nem jó a terméked és/vagy szolgáltatásod, és amúgy sem keresik az emberek,

  • Ha nincs pénz és egyéb forrás a kivitelezésre és tesztelésre,

  • Ha nem tudsz nyitottan- és probléma megoldás orientáltan gondolkodni.

Ezt tanítja meg a KONZULTÁCIÓRÓL,
a gitározás… (story)

A legdrágább dolog az ember életében az idő!

3 éve kezdtem el játszadozni a gitárral (Márk Csaba). Mondom… játszadozni. Imádom a torzított elektromos gitár hangját. 3 évig próbáltam önerőből megtanulni „jól” játszani a hangszeren és nem sikerült. Rengeteget gyakoroltam és elértem egy szintet, de jónak igazán nem nevezném.

Majd egyszer összesodort az élet egy tanárral (tanácsadó) és 3 hétvége alatt (konzultáció) többet értem el az ő útmutatásával, mint összesen a megelőző 3 év alatt. Ekkor döbbentem rá, hogy 1. túl smucig voltam, hogy megfizessem a gyors fejlődés árát. 2. túl féltem ahhoz, hogy meg tudom én-e ezt csinálni, 3. túl lusta voltam, hogy akár egy lépést is tegyek annak érdekében, hogy gyorsabban haladjak. Majd mindez megváltozott.

Hajlandó voltam megfizetni az árát, időt áldoztam rá és ami a legfontosabb, elhatároztam, hogy meg tudom csinálni. Mikor? Most!!! Mert a „most” a mindig legideálisabb időpont!

A végeredmény pedig az lett, hogy mára azt tudom mondani, hogy jól tudok gitározni. Hosszú még az út, de ma már élvezem az egészet. Egy nagyon jó játék az egész.

És hogy mi köze ennek az értékesítési folyamatokhoz, a tölcsérekhez, a marketinghez és a konzultációhoz?

Úgy gondolom, hogy benned most lehet hogy ugyanezek a gondolatok, kételyek merülnek fel, és ha hozzám hasonlóan most megteszed az első lépést, ami az, hogy találkozunk és velünk együtt húzod fel a rendszered , ugyanazokat az előnyöket fogod megtapasztalni mint én a gitározással kapcsolatban, miszerint:

  • gyorsabban elkészülsz a kivitelezéssel,

  • összességében sokkal olcsóbban megúszod az egészet,

  • gyorsabban kezd el dolgozni és pénzt termelni Neked a rendszer,

  • rengeteg időt spórolsz meg amit egyedül biztosan elvesztegetnél.

úgyhogy, ne várj tovább

Miben különbözünk a “szürke” riválisoktól?

  • Nem csak tanítjuk! Saját vállalkozásunkból rendelkezünk valós, működő online értékesítési tapasztalattal.

  • Rendszerekben gondolkozunk! Komplett, profitmaximalizáló és automata értékesítési tölcsérekben dolgozunk.

  • Apró pénzből építkezünk! A legköltséghatékonyabb, mégis top módszereket, eszközöket ismerjük, használjuk és javasoljuk.

Hogyan néz ki nálunk egy konzultáció?

A jelentkezésedet követően amikor kitöltöd a lenti jelentkezési lapot és megtörténik a konzultációs díj beérkezése, felvesszük veled a kapcsolatot és egyeztetünk egy időpontot amikor mindannyiunknak megfelelő lesz a megbeszélés. Ha személyesen találkozunk, akkor az egyeztetett időpontban a megbeszélt helyszínen és felkészülten fogunk várni Téged. Ha Skype-os konzultációra kerül sor, akkor elsősorban ez azért lesz így, mert sokkal költség-, idő- és energiahatékonyabb a megbeszélés, ha eme formában visszük véghez.

Az űrlapon megfogalmazott válaszaidra megpróbálunk a lehető legszélesebb körben felkészülni, hogy minél kevesebb improvizációra legyen szükség amikor a konzultációt tartjuk, de így is biztosak vagyunk abban, hogy lesznek felmerülő kérdéseid, amikre ott helyben fogjuk megadni a választ.

Mielőtt belevágnánk a konziba, lehetőséged van titoktartási szerződést aláíratni velünk. Mindenünk a diszkréció, így ahelyett, hogy Neked kéne félve rákérdezned, mi már előre nyújtjuk a papírt, mely garantálja, hogy titkaid velünk szállnak a sírba.

Ahogy felvezeted a „fő témát”, mellyel kapcsolatban a konzultációt kérted, már pörög az agyunk, itt-ott visszakérdezünk.

Ha egyértelmű a kép, akkor elkezdünk közösen dolgozni a megoldáson, megosztjuk az eddigi tapasztalatunkat és javaslatot teszünk a konkrét megvalósítási lépésekre. Területtől függően ha kell, akár kivitelező partnert is tudunk Neked javasolni, így sorsfodító tippek tömkelegével és megoldásokkal a zsebedben állsz fel tőlünk a konzultáció elteltével…

Rendszeresen megkapjuk, így valószínűleg te is ezen gondolatokkal köszönsz majd el: „ennyiért, ennyit kapni, elképesztő, hálás vagyok nektek srácok”. Mi pedig megköszönjük a bizalmadat, tájékoztatunk a további lehetőségeidről, ha esetleg bővebb vagy folyamatos segítségre lenne szükséged.

100% pénzvisszafizetési garancia

Mi maximálisan hiszünk Benned és abban, hogy felbecsülhetetlen értékű segítséget tudunk Neked adni. A csábító szavak viszont azonnal üres ígéretekké válnak ha mégsem azt kapod a pénzedért mint amire számítasz. Ne hagyd, hogy a csalódástól való félelem visszatartson, ezt a mi dolgunk kezelni. Ha a konzultáció első órájának a végén úgy látod nem azt kapod mint amire számítottál, szólj, hogy álljunk meg és hagyjuk abba. Mi megköszönjük a lehetőséget, békében elválunk és visszautaljuk Neked a konzultáció teljes díját. Tiéd a nyugalom, miénk a felelősség!

Jelentkezem a konzultációra:

Töltsd ki az űrlapot a jelentkezéshez és mi 3 munkanapon belül emailben fogunk visszajelzést küldeni számodra, hogy tudunk-e segíteni Neked vagy sem a felmerült problémáddal kapcsolatban.

A konzultáció tartalma:

  • 2 órányi felkészülés a részünkről és
  • 1 vagy max. 2 órányi személyes konzi veled


Mi fog történni, ha jelentkezel?

1. Először kitöltöd az előzetes jelentkezést biztosító űrlapot.

2. Minél részletesebben fejted ki és írod le a „Mi lesz a fő kérdésed a konzultációra?” nevű kérdést, annál biztosabban meg tudjuk mondani, hogy tudunk-e segíteni neked (nem vállalunk el minden témát, mert ismerjük a határainkat).

3. A jelentkezésed után 3 munkanapon belül emailben jelentkezünk nálad és jelezzük, hogy vállaljuk-e a konzultációt.

4. Ha pozitív az elbírálás, akkor küldjük neked a konzultáció díjáról szóló díjbekérőt, amit 3 munkanapon belül kérünk, hogy teljesíts.

5. Ezen felül kapsz egy kérdőívet, aminek a segítségével picit jobban megismerhetjük majd a cégedet, így hatékonyabban tudunk haladni a konzultáción. Arra kérünk, hogy ezt előzetesen töltsd ki, legalább 2 munkanappal a konzultáció előtt. (Elektronikusan kapod meg, emailben, a weboldalunkon tudod kitölteni majd.)

6. Megkezdjük az időpont egyeztetést, a konzultáció egy irodában vagy Skype-on keresztül fog lezajlani.

Gyakran ismételt kérdések amikre lehet, hogy Te is választ keresel:

Terveink szerint délután legkésőbb 16:00-kor befejezzük a tréninget. Természetesen tartunk a tréning folyamán rövidebb és hosszabb kávé és ebéd szünetet.

Igen, nagyon fontos lenne. Mivel mindenki a saját hirdetéskezelőjén dolgozik, így számodra is fontos lesz, hogy saját eszközödön tudd végezni a feladatokat.

A sikeres rendelést követően az általad megadott e-mail címre fogjuk küldeni az összes tudnivalót és információt. Ha GMAIL-es postafiókot használsz, érdemes megnézned a “Promóciók” mappát is, mert a leveleink néhány esetben ott is landolhatnak!
Természetesen! Mi a SimplePay (OTP Bank) rendszerét használjuk, ami teljesen biztonságos. A bankkártya adataidat természetesen nem kapjuk meg, az csak a fizetés ideéig tárolódik a banknál. Olyan ez, mint amikor neten fizeted ki a telefonszámlád.
Igen tudsz arra viszont érdemes figyelned, hogy az utalásod legkésőbb a tanfolyam előtt 2 munkanappal beérkezzen hozzánk.

Igen jó catering-el készülünk, hogy ne csak jót tanulhass, hanem egy jót ehess-ihass is. Üdítőkkel, kávéval, aprósütikkel, pogácsákkal és délben gusztusos szendvicsekkel készülünk, hogy minél jobban érezhesd magad.

Igen, a helyszín környékén teljesen ingyen találhatsz parkolót. Érdemes a környéken lévő beugró utcákban is körülnézned, mert gyakran a kamara környezetében teltházasak a parkolóhelyek.
Természetesen de csak akkor, ha előre szólsz nekünk erről. Írj egy e-mail-t az info@moneymark.hu címre a rendezvény előtt legalább 3 nappal.
Alapvetően nem és nem is bagyon van értelme, hiszen az előadás anyagát meg fogod kapni PDF-ben. Ha pedig szeretnéd később újra megnézni az egyes részeket, mert elfelejtettél valamit, akkor feltétlen érdemes a videós csomagot megvenned, mert abból bármikor visszanézheted a megoldást.
A legcélravezetőbb megoldás, ha írsz egy e-mailt az info@moneymark.hu címre és megírod konkrétan, hogy mire szeretnél választ kapni. Akár számlázással kapcsolatos-, akár más jellegű kérdésed van.

Olyan kérdésed van, amire itt nem kaptál választ?
Írj nekünk emailt az info@moneymark.hu-ra és ügyfélszolgálatunk max. 3 munkanapon belül örömmel segít számodra…