Tudod mire használják jelenlegi éttermi partnereink a NapiHami-t?

  • Napi szinten több vendéget csalogatnak éttermükbe és visszatérővé alakítják őket,
  • Vendégeik hűségét növelik és nagyobb vendéglátói élményt adnak számukra,
  • Nagyobb ismertségre és reklámra tesznek szert a vendéglátás piacán,
  • Nagyobb és stabilabb bevételt generálnak a rendszer segítségével!

Ezekre a problémákra keresik az éttermesek a megoldást:

  • Kevés a vendég és növelni akarják a betérő- és megrendelő vendégek számát!

  • Nehéz, drága és alacsony hatékonyságú a vendégek tájékoztatása a kínálatról! Hiába a Facebook oldali posztok és a saját honlap, nem elég hatékonyak!

  • Rendszeresebb vendéglátogatásokat és/vagy megrendeléseket szeretnének!

  • Növelni a vendégeik bizalmát és lojalitását!

„Én voltam az első nagy és lelkes támogatója a rendszernek, amikor elindult! Egyből a legnagyobb csomaggal indultam, mert jónak tűnt a koncepció és bíztam a fiúkban! Azóta eltelt néhány év és a város legnagyobb fejlődését tudhatjuk magunk mögött a Campus Étteremmel, amit nagyban a NapiHami-nak is köszönhetek! 7 számjegyű növekedést értünk el forintban, ami nem 1-essel kezdődik… havonta! Csak támogatni és ajánlani tudom a rendszert minden Étterem tulajdonosnak és vezetőnek!”

Horváth Attila – Gasztro-Life Kft. – Campus és Kiskohász Étterem (Dunaújváros)
a Magyar Turizmus Minőségi Díj nyertese

Wolf Gábor ezt mondta a rendszerről a Gotomarketingben:

  • levesszük a terhet a válladról, mindent feladat a miénk,

  • hónapról-hónapra többet termel és fejlődik a rendszer,

  • itt az oldalon a személyes kapcsolattartód,

  • neked csak döntened kell, OKÉ vágjunk bele!

Ha szeretnél te is nagyon hasznos dolgokat tanulni a marketing világából és szeretnél egy olyan közösség tagja lenni, akik segítenek neked minden marketing ötleteddel kapcsolatban, kattints ide és ismerd meg a gotomarketing klubbot!

Olyan éttermeknek ajánljuk a rendszert, akik:

  • szeretnék növelni a menü ill. a’la carte ételek eladásának mennyiségét,

  • szeretnének előnyösebb piaci pozícióba kerülni,

  • szeretnék megmutatni megbecsülésüket a vendégek felé,

  • szeretnének részesei lenni egy folyamatosan fejlődő vendégszerző rendszernek,

Hogyan működik a rendszer?

Sok-sok étteremvezetővel tartott megbeszélés után már láttuk, hogy az éttermek egyik legnagyobb problémájára kell megoldást találnunk! Tudtuk, hogy mennyire nehéz és költségesnap mint nap elérniük az embereket és rávenni őket, hogy náluk költsék el vagy rendeljék meg a napi ebédjüket!

A régen működő technikák hatékonysága mára már mélyebbre süllyedt, mint a béka hátsó fele!

  • Egy megosztott poszt a Facebook-on az ebédről már fabatkát sem ér!
  • A heti menü megosztása is szinte 0 eredményt hoz!
  • A kiküldött menüs e-mailek hatékonysága és megnyitási aránya 5% alá csökkent!

De akkor mit lehet tenni?

A legnagyobb titok, ami milliókat ér: „Az emberek utálják, ha el akarnak nekik adni (mert TUKMÁLÁS), viszont imádnak vásárolni! – Azért nem működnek a fent említett technikák, (Facebook poszt, e-mail stb.) mert mind el akar adni és az emberek, mint valószínűleg te is, ÚTÁLJÁK a tukmálást, viszont imádnak nagyáruházakban vásárolni, ahol a választás illuziója megvan számukra, és ezért működik a rendszer, a NapiHami.hu, mert segít „vásárolni” a vendégeknek!

Mi is a NapiHami.hu?

A NapiHami.hu egy étterem- és ebédkereső információs oldal, ami az országos ismertség és használat irányába törekszik, és most a te városodban kezdi meg Törzsvendég kereső programját!

Éttermek vezetői mondták rólunk:

“Amikor rám bízták a Menü étterem vezetését egy merőben új feladattal találtam szemben magamat. Új város, új emberek, új elvárások, csak a célok voltak ugyanazok. Elégedett, visszajáró vendégek és új vendégkör megszerzése. A séf segítségével a meglévő vendégek kivétel nélkül mind a 10 ujjukat megnyalták ebéd után, de az új vendégek becserkészésének mégis hogyan kezdjek neki, amikor szinte senkit és semmit se ismertem a városban?

Újsághirdetések, szórólapok, hostess lányok… szinte kidobott pénz volt. Aztán megtaláltak a megfelelő emberek a megfelelő megoldással. Tamás, Csaba és a Napihami. Mivel az étterem a Vasmű területén található, a feladat igen speciálisnak bizonyult, de az eredmény hamar megmutatkozott. Rengeteg segítséget kaptam és kapok a mai napig is! Rugalmasságukkal és szakértelmükkel sokat lendítenek az üzleten. Ajánlom mindenkinek a Napihamit!”

Sebó Krisztina (üzletvezető) – Don Pepe Pizzéria és Menü Étterem

A Napihami.hu használatának megkezdésétől meglepően hamar új vendégek is elkezdtek rendelni tőlünk! A törzsvásárlóink is jelezték mennyire jó, hogy mi is jelen vagyunk az oldalon, mert így mindig eszükbe jut a kedvenc csirkés fogásuk. Köszönöm, hogy mindannyiunk igényeit figyelembe véve segítitek összehozni az éhes vendégeket! Így is támogatva a folyamatos üzletmenetet.”

Szabó Ferenc – Csibész Csibefaloda

Az oldal használata napi rutinná vált a város lakói számára, ezért egyértelmű volt számunkra, hogy éttermünk is megjelenik az ebédajánló portálon, hiszen ezen keresztül érjük el a leghatékonyabban törzsvendégeinket és az új vevőinket is. Fontos számunkra, hogy a promóció mellet kimutatható gazdasági előnyöket is produkál a szolgáltatás. Az pedig csak hab a tortán, hogy reális átalánydíjas árú a szolgáltatás. Nem kell aggódnom, hogy a menün lévő szűk árrés tovább csökkenne a további jutalék fizetési kötelezettségek miatt.”

Lackó Bernadett (tulajdonos) – A Vigadó és Alibi Pizzéria Kávéház és Grillétterem

“Tisztelt leendő NapiHami Ügyfél! Üzletem a ‘napi ajánlat’ szolgáltatást használja a Napihami-n keresztül. A szolgáltatás kezdete óta megnövekedett forgalom vehető észre, mivel a dunaújvárosi lakosok előszeretettel nézik az oldalon feltüntetett ebéd- és vacsoraajánlatokat. Az aktuális heti ajánlat feltöltése is roppant egyszerű és gyors, teljesen leegyszerűsített és könnyen átlátható.”

Apagyi Imre (üzletvezető) – Pizza di Casa

A rendszer elemei

Ezek az elemek működtetik a rendszert:

  • www.NapiHami.hu, az étterem- és ebédkereső információs oldal,
  • Fizetett Facebook Nyereményjátékok és -kampányok, a vendégcsalogatáshoz,

  • Visszacsalogató reklámkampány, akár csak a booking.com-on, amikor mindenhová követ az ajánlat,

  • Adatbázislista a vendégekről, hogy mindennap elérjük őket,

  • Napi e-mailes ebédértesítő, hogy a vendégek mindig emlékezzenek rá, nem kell főzniük, és megkapják a legszükségesebb infókat egy jó ebédhez!

Rendeld meg most, éttermed saját csomagját:

Válassz várost

Mit jelentenek az egyes szolgáltatások:

Ez fog történni, ha most megrendeled a rendszert:

Mit nyerhetsz mindezzel szinte azonnal?

  • Új és hűséges napi visszatérő vendégeket,

  • Egy bevált és sikeresen működő automatizált marketingrendszert,

  • Egy igazi vendéglátást kedvelő közösséget,

  • Egy megtérülő reklámfelületet éttermének.

Kérdésed van? Itt lehet a válasz:

Nagyon jó kérdés és rengeteget gondolkodtunk, hogy hogyan tudnánk a legjobban válaszolni erre a kérdésre és talán így: egyetért velünk abban, hogy az ingyenes dolgoknak nincs értéke? Valószínűleg ezért nincs Önnél sem ingyen ebéd és ezért nem ad pl. a legnagyobb országos éttermes oldal sem próbaidőszakot. Így sokkal jobban fogja értékelni a rendszer által termelt pénzt, Vendégeket és hozzáadott értéket, mindezt úgy, hogy egy előre tervezhető fix díjat fizet a szolgáltatásért. Ennyit fizet akkor is ha 2 millió forintot termel Önnek az oldal és ennyit ha csak 100 ezret. A mi elsődleges célunk, hogy Önben fel se merüljön az a kérdés, hogy megéri-e fizetni a NapiHami díját és más városokban ezt már nagyon jó eredménnyel elértük, most Ön jön!

Egy Vendég szívesen próbál ki más éttermeket is és oda megy ahol a legszimpatikusabbat kapja, ahová az ismerősei mennek, ahol sokan vannak, nekünk viszont törekednünk kell arra, hogy ezt a lehető legtöbbször Önnél tegye meg! Gondoljon csak bele, Önnek hány törzskártyája van? Biztos nem egy! Velünk azt kaphatja meg, hogy virtuálisan és ténylegesen is elvisszük a tömegeket enni az Ön Éttermébe, kiszolgálva az egyén igényeit is.

Ez manapság már természetes és magától értetődő, hogy egy étterem rendelkezzen weblappal, Facebook oldallal és ott hirdesse magát és a napi ajánlatait is, mégis azt látjuk, hogy 1 max. 2 csatornán kommunikálni és csak 1 ajánlatot adni az embereknek ma már nem elegendő, sőt a nem fizetett Facebook posztok elérése siralmasan lecsökkent az oldalt lájkolók 5%-a alá. Az emberek szeretnek informálódni, válogatni, és szeretnek döntést hozni az ebédjükkel kapcsolatban és ezt egyik önálló étterem honlapja vagy Facebook oldala sem tudja megadni teljesen, az emberek pedig azt szeretik, ha az infók egy helyen vannak és nem kell ugrálni a honlapok és Facebook oldalak között. Rengeteg olyan étteremmel találkozunk, aki minden nap lefényképezi és kirakja a Facebook oldalára a napi menüjét és ennyi a kommunikáció… Ez Ön szerint mennyire eredményes? A mi tapasztalatunk szerint szinte semennyire, pedig a Facebook egy igen hasznos csatorna. A NapiHami.hu egy olyan plusz csatorna és marketingeszköz a mostaniak mellé, ami viszont ezeket az alapvető igényeket is kielégíti.

Ismerjük az “olyan” oldalakat mint pl. a netpincér és megtiszteltetés, hogy egy ilyen nagy kaliberű oldalhoz hasonlítanak minket, azonban a NapiHami.hu alapvetően nem egy rendelős oldal. Nem pizza.hu, vagy netpincer.hu, bár elsőre hasonlónak tűnhet, mivel szorosan kapcsolódik az Éttermekhez és azok szolgáltatásaihoz mégis inkább egy információs oldal, aminek a célja és feladata az, hogy minden nap könnyen emészthető információt adjon a helyi éhes emberek tömegének. Ők így a legjobb döntést tudják hozni az étkezéseikkel kapcsolatban és az már csak hab a tortán, hogy azt meg is tudják rendelni. Minden nap visszahozzuk őket a felületünkre, és ezáltal az Éttermébe, ellentétben a netpincér-rel, ugyanis oda csak akkor mennek fel az emberek, ha rendelni akarnak.

Nagyon fontos, hogy tudjuk kik a törzsvendégeink és ezzel külön foglalkozni kell, meg kell tartani a lojalitásukat, az elégedettségüket, viszont elengedhetetlen, hogy a néha betérő vagy ritkán betérő vendégekből egyre lojálisabb Vendégeket “gyártsunk” és erre IS használjuk a rendszerünket.

Elképzelhető, hogy most még nem nézik, fontos azonban látnia, hogy a leendő vendégei viszont nézik és a mostani kampánynak is az a célja, hogy pont az ilyen embereket odacsalogassa az oldalra, és mindennapi használóvá „nevelje” őket. Nekik is esélyt kell kapni, hogy találkozzanak az Étterme napi ajánlataival, mi pedig fáradhatatlanul azon dolgozunk, hogy az emberek megismerjék, használják és megszeressék a rendszert és ez Önnek is és nekünk is forintban mérhető eredményt produkál.

A legcélravezetőbb megoldás, ha ír egy e-mailt az info@napihami.hu címre és megírja konkrétan, hogy mire szeretne választ kapni. Akár számlázással kapcsolatos, akár más jellegű kérdése van…

Idáig legörgettél és még nem választottál csomagot?

Biztos csak kíváncsi vagy, hogy mi van még az oldalon.
Nincs tovább, ez itt a vége!

Görgess vissza és rendeld meg a saját csomagod!

Mit veszíthetsz, ha nem rendeled meg a rendszert?

Olyan kérdésed van, amire itt nem kaptál választ?
Írj nekünk e-mailt az info@napihami.hu-ra és ügyfélszolgálatunk max. 3 munkanapon belül örömmel segíteni fog…