Nézze meg mire lehet jó a Vendégszerző és Törzsvendéggé alakító rendszer:

  • Több Vendéget csalogat éttermébe és visszatérővé alakítja őket.

  • Vendégei hűségét növeli és nagyobb vendéglátói élményt ad számukra.

  • Nagyobb ismertséget és reklámot ad éttermének a vendéglátás piacán.

  • Nagyobb és kiszámíthatóbb bevételt generál.

Hogyan működik a rendszer?

Sok-sok étterem vezetővel tartott megbeszélés után már láttuk, hogy az éttermek egyik legnagyobb problémájára kell megoldást találnunk. Tudtuk, hogy mennyire nehéz és költséges nap mint nap elérniük az embereket és rávenni őket, hogy náluk költsék el a napi ebédjüket.

A régen működő technikák hatékonysága mára már mélyebbre süllyedt mint a béka hátsó fele. Egy megosztott poszt a Facebook-on az ebédről már fabatkát sem ér. A heti menü megosztása szinte 0 eredményt hoz. A kiküldött menüs e-mailek hatékonysága és megnyitási aránya 5% alá csökkent! De akkor mit lehet tenni?

Az emberek utálják ha el akarnak nekik adni, viszont imádnak vásárolni! Ezért nem működnek a fent említett technikák (FB poszt, email stb.) mert mind el akar adni és ezért működik a rendszer, amit most fog megismerni mert az segít „vásárolni” a Vendégeknek.

Ennek eredményeként alkottuk meg a NapiHami.hu étterem és ebédkereső oldalt, ami töretlenül tör az országos ismertség és használat irányába és most az Ön városában kezdi meg Törzsvendég kereső programját.

A rendszer elemei

Ezek az elemek működtetik a rendszert:

  • www.NapiHami.hu, az étterem és ebédkereső oldal

  • Fizetett Facebook Nyereményjáték- és kampány, a Vendégcsalogatáshoz

  • Visszacsalogató reklám kampány akár csak a booking.com-on, amikor mindenhová követ az ajánlat

  • Adatbázis lista a Vendégekről, hogy minden nap elérjük őket,

  • Napi e-mail-es ebédértesítő, hogy a Vendégek mindig emlékezzenek rá, nem kell főzniük

  • Androidos alkalmazás a nyereményjáték követéséhez és élményteremtéshez.

Néhányan, akiknek már sokat termelt a rendszer:

“Amikor rám bízták a Menü étterem vezetését egy merőben új feladattal találtam szemben magam. Új város, új emberek, új elvárások, csak a célok voltak ugyanazok. Elégedett, visszajáró vendégek és új vendégkör megszerzése.A séf segítségével a meglévő vendégek kivétel nélkül mind a 10 ujjukat megnyalták ebéd után, de az új vendégek becserkészésének mégis hogyan kezdjek neki amikor szinte senkit és semmit se ismertem a városban?

Újsághirdetések, szórólapok, hostess lányok… szinte kidobott pénz volt. Aztán megtaláltak a megfelelő emberek a megfelelő megoldással. Tamás, Csaba és a Napihami. Mivel az étterem a Vasmű területén található a feladat igen speciálisnak bizonyult de az eredmény hamar megmutatkozott. Rengeteg segítséget kaptam és kapok a mai napig is! Rugalmasságukkal és szakértelmükkel sokat lendítenek az üzleten. Ajánlom mindenkinek a Napihamit!”

Sebó Krisztina (üzletvezető) – Don Pepe Pizzéria és Menü Étterem

A Napihami.hu használatának megkezdésétől meglepően hamar új vendégek is elkezdtek rendelni tőlünk, a törzsvásárlóink is jelezték mennyire jó, hogy mi is jelen vagyunk az oldalon mert így mindig eszükbe jut a kedvenc csirkés fogásuk.Köszönöm, hogy mindannyiunk igényeit figyelembe véve segítitek összehozni az éhes vendégeket. Így is támogatva a folyamatos üzletmenetet.”

Szabó Ferenc – Csibész Csibefaloda

Az oldal használata napi rutinná vált a város lakói számára ezért egyértelmű volt számunkra, hogy éttermünk is megjelenik az ebéd ajánló portálon, hiszen ezen keresztül érjük el a leghatékonyabban törzsvendégeinket és az új vevőinket is. Fontos számunkra, hogy a promóció mellet kimutatható gazdasági előnyöket is produkál a szolgáltatás. Az pedig csak hab a tortán, hogyreális átalánydíjas áru a szolgáltatás. Nem kell aggódnom, hogy a menün lévő szűk árrés tovább csökkenne a további jutalék fizetési kötelezettségek miatt.”

Lackó Bernadett (tulajdonos) – A Vigadó és Alibi Pizzéria Kávéház és Grillétterem

“Tisztelt leendő NapiHami Ügyfél! Üzletem a ‘napi ajánlat’ szolgáltatást használja a Napihami-n keresztül. A szolgáltatás kezdete óta megnövekedett forgalom vehető észre, mivel a dunaújvárosi lakosok előszeretettel nézik az oldalon feltüntetett ebéd és vacsora ajánlatokat. Az aktuális heti ajánlat feltöltése is roppant egyszerű és gyors, teljesen leegyszerűsített és könnyen átlátható.”

Apagyi Imre (üzletvezető) – Pizza di Casa

Olyan étteremnek ajánljuk a rendszert, aki:

  • szeretné növelni a menü ill. a’la carte ételek eladásának mennyiségét,

  • szeretne előnyösebb piaci pozícióba kerülni,

  • szeretné megmutatni megbecsülését a Vendégek felé,

  • szeretne részese lenni egy nagyszabású Vendégszerző rendszernek,

Ez fog történni, ha most jelentkezik:

Mit nyerhet Ön mindezzel?

  • Új- és hűséges visszatérő Vendégeket

  • Egy bevált és sikeresen működő automatizált marketing gépezetet

  • Egy igazi vendéglátást kedvelő közösséget

  • Egy komplett nagy durranást ígérő nyereménykampányt

  • Egy nagyon jól működő rendszert, ami nap mint nap visszacsalja a Vendégeit

Ezeket most mind megkapja:

Válassza ki az Étterméhez legtesthezállóbb csomagot

Prémium csomag

63990Ft.-/hó, 74.900 helyett
  • Ajánlat kiemelés
  • Facebook gyorsajánló gomb
  • Feltöltés támogatás
  • Infó oldal
  • „Kedvenc étterem” gomb
  • Napi ajánlat
  • Napi e-mailes ebédértesítő
  • Ajándék Facebook kampány
  • Androidos alkalmazás
  • Részvétel a TVP programban
  • min. 6 hónap szerződés esetén

Infó csomag

33990Ft.-/hó, 39.900 helyett
  • Ajánlat kiemelés
  • Facebook gyorsajánló gomb
  • Feltöltés támogatás
  • Infó oldal
  • „Kedvenc étterem” gomb
  • Napi ajánlat
  • Napi e-mailes ebédértesítő
  • Ajándék Facebook kampány
  • Androidos alkalmazás
  • Részvétel a TVP programban
  • min. 9 hónap szerződés esetén

Start csomag

20990Ft.-/hó, 24.900 helyett
  • Ajánlat kiemelés
  • Facebook gyorsajánló gomb
  • Feltöltés támogatás
  • Infó oldal
  • „Kedvenc étterem” gomb
  • Napi ajánlat
  • Napi e-mailes ebédértesítő
  • Ajándék Facebook kampány
  • Androidos alkalmazás
  • Részvétel a TVP programban
  • min. 1 éves szerződés esetén

Kérdése van? Itt lehet a válasz:

Terveink szerint 1 hónap lesz a 200 Ft.-os ajándék kampány futamideje + 5 nap, amíg a kuponokat be tudják váltani a kedves Vendégek. Egyszerre fogjuk indítani a kampányt és egyszerre is fog lezárulni, ezért is fontos, hogy tudjuk, melyik éttermekkel partnerségben tudunk majd nagy vendégszámot generálni és mely éttermeknek fogunk ezzel piaci előnyt kiharcolni.

Nagyon jó kérdés és rengeteget gondolkodtunk, hogy hogyan tudnánk a legjobban válaszolni erre a kérdésre és talán így: Egyet ért velünk abban, hogy az ingyenes dolgoknak nincs értéke? Valószínűleg ezért nincs Önnél sem ingyen ebéd és ezért nem ad pl. a legnagyobb országos éttermes oldal sem próba időszakot. Így sokkal jobban fogja értékelni a rendszer által termelt pénzt, Vendégeket és hozzáadott értéket, mindezt úgy, hogy egy előre tervezhető fix díjat fizet a szolgáltatásért. Ennyit fizet akkor is ha 2 millió forintot termel Önnek az oldal és ennyit ha csak 100 ezret. A mi elsődleges célunk, hogy Önben fel se merüljön az a kérdés, hogy megéri-e fizetni a NapiHami díját és más városokban ezt már nagyon jó eredménnyel elértük, most Ön jön!
Egy Vendég szívesen próbál ki más éttermeket is és oda megy ahol a legszimpatikusabbat kapja, ahová az ismerősei mennek, ahol sokan vannak, nekünk viszont törekednünk kell arra, hogy ezt a lehető legtöbbször Önnél tegye meg! Gondoljon csak bele, Önnek hány törzskártyája van? Biztos nem egy! Velünk azt kaphatja meg, hogy virtuálisan és ténylegesen is elvisszük a tömegeket enni az Ön Éttermébe, kiszolgálva az egyén igényeit is.
Ez manapság már természetes és magától értetődő, hogy egy étterem rendelkezzen weblappal, Facebook oldallal és ott hirdesse magát és a napi ajánlatait is, mégis azt látjuk, hogy 1- max. 2 csatornán kommunikálni és csak 1 ajánlatot adni az embereknek ma már nem elegendő, sőt a nem fizetett Facebook posztok elérése siralmasan lecsökkent az oldalt lájkolók 5%-a alá. Az emberek szeretnek informálódni, válogatni, és szeretnek döntést hozni az ebédjükkel kapcsolatban és ezt egyik önálló étterem honlapja vagy Facebook oldala sem tudja megadni teljesen, az emberek pedig azt szeretik, ha az infók egy helyen vannak és nem kell ugrálni a honlapok és Facebook oldalak között. Rengeteg olyan étteremmel találkozunk, aki minden nap lefényképezi és kirakja a Facebook oldalára a napi menüjét és ennyi a kommunikáció… Ez Ön szerint mennyire eredményes? A mi tapasztalatunk szerint szinte semennyire, pedig a Facebook egy igen hasznos csatorna. A NapiHami.hu egy olyan plusz csatorna és marketing eszköz a mostaniak mellé, ami viszont ezeket az alapvető igényeket is kielégíti.
Ismerjük az “olyen” oldalakat mint pl. a netpincér és megtiszteltetés, hogy egy ilyen nagy kaliberű oldalhoz hasonlítanak minket, azonban a NapiHami.hu alapvetően nem egy rendelős oldal. Nem pizza.hu, vagy netpincer.hu, bár elsőre hasonlónak tűnhet mivel szorosan kapcsolódik az Éttermekhez és azok szolgáltatásaihoz mégis inkább egy információs oldal aminek a célja és feladata az, hogy minden nap könnyen emészthető információt adjon a helyi éhes emberek tömegének. Ők így a legjobb döntést tudják hozni az étkezéseikkel kapcsolatban és az már csak hab a tortán, hogy azt meg is tudják rendelni. Minden nap visszahozzuk őket a felületünkre, és ezáltal az Éttermébe ellentétben a netpincér-rel, ugyanis oda akkor mennek csak fel az emberek, ha rendelni akarnak.
Nagyon fontos, hogy tudjuk kik a törzsvendégeink és ezzel külön foglalkozni kell, meg kell tartani a lojalitásukat, az elégedettségüket, viszont elengedhetetlen, hogy a néha betérő vagy ritkán betérő vendégekből egyre lojálisabb Vendégeket “gyártsunk” és erre IS használjuk a rendszerünket.
Elképzelhető, hogy most még nem nézik, fontos azonban látnia, hogy a leendő vendégei viszont nézik és a mostani kampánynak is az a célja, hogy pont az ilyen embereket odacsalogass az oldalra és mindennapi használóvá „nevelje” őket. Nekik is esélyt kell kapni, hogy találkozzanak az Étterme napi ajánlataival, mi pedig fáradhatatlanul azon dolgozunk, hogy az emberek megismerjék, használják és megszeressék a rendszert és ez Önnek is és nekünk is forintban mérhető eredményt produkál.
A legcélravezetőbb megoldás, ha ír egy e-mailt az info@napihami.hu címre és megírja konkrétan, hogy mire szeretne választ kapni. Akár számlázással kapcsolatos-, akár más jellegű kérdése van…

Idáig legörgetett és még nem választott csomagot?

Biztos csak kíváncsi volt, hogy mi van még az oldalon?
Nincs tovább, ez itt a vége!

Görgessen vissza és gyorsan foglalja le a csomagját!

Mit veszíthet, ha nem jelentkezik időben, azaz most?