Ismerj meg egy eszközt, ami azonnal hatékonyabbá teszi a Facebook hirdetéseidet és kampányaidat!

Milliókat bukhatsz vállalkozásoddal ha egyáltalán nem-  vagy nem jól kampányolsz a Facebook-on!

Szerezd meg a tervező sablonunkat
és készíts ütős Facebook hirdetéseket és kampányokat azonnal!

5 előny, amit a letölthető Facebook-kampánytervező nyújt számodra:

  • Sokkal gyorsabban tudsz elkészíteni egy Facebook hirdetést vagy kampányt, mint eddig;

  • Nem kell feleslegesen agyalnod, hogy mit felejtesz el, mert teljes körű támogatást nyújt a sablontervező, úgy mint egy vonalvezető;

  • Mindig ott lesz veled ez a sablon, hogy az összes ezt követő hirdetésed és kampányod is sokkal ütősebb legyenek;

  • Sokkal jobb eredményeket érsz el ha a sablonnal hirdetsz, mint ha adhoc összedobott hirdetésekkel tennéd ugyanezt;

  • Lepipálhatod a konkurenciádat, így olcsóbban és hatékonyabban fogsz hirdetni, mint ők!

Miért nem hagyhatsz ki egy akkora ziccert, mint
a Facebook hirdetések?

Tudtad, hogy a Facebook felhasználók száma 2017-re meghaladta az 5,8 millió embert?

Nem véletlen mondja a nagytestvér (Google) is, hogy Magyarország a Facebook országa. Ez az 5,8 millió ember az, aki nem csak egyszerűen regisztrált a Facebook-ra, hanem napi szinten használja is azt. Magánszemélyek, politikusok, sportolók, előadóművészek és vállalkozók egyaránt képviselik magukat ebben a közösségben. Ez a magyar internet-et használó lakosság 89%-a, ami egy elképesztően nagy szám!

De miért fontos ez a Te céged szempontjából?

Mára nyugodtan kijelenthetjük, hogy a Facebook egy megkerülhetetlen marketing eszközzé vált ugyanis 5,8 millió ember 85-90%-ban tartalmazza azokat az embereket, akik ma potenciális vásárlóerőnek számítanak Magyarországon és ezeket az embereket nem csak elérheted és megszerezheted, hanem utánuk is mehetsz azzal a szándékkal, hogy eladj nekik.

Az eredményesség viszont nagyon nagyban múlik azon, hogy hogyan használod ezt az aranyat érő pénztermelő eszközt.

Természetesen mindenkinek hirdetni szinte felesleges és egyben nagyon drága is, és többek között erre nyújt nagyon jó segítséget a letölthető kampánytervező sablonunk és a Facebook célzási rendszere.

Szinte mindegy, hogy B2B, azaz cégeknek vagy vállalkozóknak szolgáltatsz, vagy B2C, azaz magánszemélyeknek, mert mindkét csoport felhasználói ott várnak arra, hogy egy ütős ajánlattal megszerezd a figyelmüket és utána elégedett vevőket „gyárts” belőlük.

Ebben segít ez a letölthető tervező sablon is, ami szinte gyerekjátékká varázsolja számodra az eredményes és ütős hirdetések elkészítését. Töltsd le most!

Mikor érdemes Facebook hirdetéseket használnod céges hirdetésekre?

  • Ha a potenciális vásárlóid a 18-65 éves korcsoportba tartoznak;

  • Ha a célcsoportodat a magánemberek és/vagy vállalkozók alkotják és jól behatárolható, hogy ők milyen paraméterrel rendelkeznek (pl. kor, lakhely, családi állapot stb.);

  • Ha olyan embereket keresel, akik még nem ismerik a tevékenységedet de Te tudod, hogy jó lehet nekik amit kínálsz;

  • Ha a terméked vagy a szolgáltatásod megjelenését nem tiltja a Facebook szabályzata (pl. gyógyszerek, gyógyhatású készítmények, szexuális eszközök, kegyeleti szolgáltatások, fegyverek stb.);

  • Ha tudsz pénzt és büdzsét áldozni arra, hogy utána többet vehess ki a rendszeredből;

  • Ha tervezetten, átgondoltan és előre megszerkesztve vágsz bele. Ebben segít a letölthető tervező sablonunk, amit mi is erre használunk. Töltsd le most!

Hogyan érdemes használnod a Tervező sablont és a Facebook hirdetési rendszerét?

Nagyon fontos, hogy mint minden eszköz esetén, a Facebook-nál sincs tuti recept ami 100%-osan működne, azonban ha egy kis megelőző gondolkodással és tervezéssel indulsz neki és nem fejest ugorva adhoc az egésznek mint általában szokás, meg fogod látni, hogy sokkal jobb eredményeket fogsz elérni mint az összes olyan konkurensed akik csak úgy belevág.

Ne aggódj, ha még nem csináltál egyetlen egyszerű hirdetést vagy komplett kampányt sem a Facebook-on vagy esetleg már megégetted magad régebben, mert amit most a kezedbe kapsz, 99%-os védettséget fog adni a kudarc ellen, ha jól használod…

Ezekre feltétlen figyelj
mielőtt belecsapsz az egészbe:

  • Mielőtt belevágnál, mindig ülj le és készíts egy tervet, még ha az egy egyszerű terv, akkor is.

  • Tudd, azaz találd ki, hogy mi a végső célod az egésszel és hogy milyen eredményeket akarsz elérni.

  • Találd meg a „miért”-jeidet azaz, hogy miért csinálod az egészet.

  • Keresd meg a válaszokat a „hogyan”-okra a felmerülő feladatok végrehajtásához és dolgozd ki előre az összes pontot, hogy utána már csak összekattintgatni kelljen az egészet.

  • Ne félj segítséget kérni akár tőlünk, akár olyanoktól, akik már csináltak előtted ilyet.

  • Tesztelj, elemezz, változtass! Ez a folyamatosan növekvő eredményesség SZENT GRÁLJA. Ha ezt kihagyod, az egész munkád fabatkát sem fog érni.

  • Minden hirdetés elkészítéshez használd a Facebook Hirdetéstervező Sablont, mint egy mankót! Itt tudod azonnal letölteni!

Két olyan EXTRA BÓNUSZ szöveges leírás is bekerült a tervezőbe, ami tovább növeli a hirdetésed sikerét.

Az egyik az Érdeklődőből à Vevővé válás folyamatát mutatja be ami segít meghatározni, hogy mikor-, milyen hirdetésekkel érdemes kommunikálnod az embereknek,

a másik pedig 2 konkrét példa, aminek a logikája alapján képes leszel felépíteni egy teljesen egyszerű és egy bonyolult kampányt egyaránt.

Szerezd meg a BÓNUS-okkal felturbózott
Facebook hirdetés és kampánytervező sablont most! 

Milyen kérdésekre ad választ -többek között- a Tervező sablon?

  • Mi a hirdetésed és a kampányod valós célja? (Miért csinálod?)

  • Milyen cselekvésre szeretnénk késztetni az Érdeklődőket?

  • Ki vagy kik a célcsoportok, akiket keresünk? (Nemük, koruk, lakhelyük, foglalkozásuk stb.)

  • Hol és mikor tudjuk utolérni a célcsoportunkat alkotó embereket? (Mikor és milyen körülmények között lehetnek a Facebook-on?)

  • Hol és milyen paraméterekkel jelenjen meg a hirdetésünk?

  • Milyen típusú hirdetéssel célszerű érnünk a célcsoportunkat …

és sok ehhez hasonló kérdés, ami végig vezet a teljes létrehozási folyamaton, amivel jó eséllyel fogod megalkotni a számodra legjobb és legeredményesebb hirdetési formulát!

Töltsd le a Facebook  Hirdetéstervező Sablont most,
nincs mit veszítened, csak ha a konkurenciád előbb talál rá és kezdi el használni mint Te!