Ismerd meg a pincéreidben, kiszolgáló személyzetedben rejlő potenciált és képezd őket kedves, szerethető, pénztermelő kulcsemberekké ennek a kézikönyvnek a segítségével!

Tudod ki az egyik legfontosabb ember az éttermedben?

Igen, Te is fontos vagy, de a pincér, felszolgáló, vagy hívd ahogy akarod is az! Miért?

Mert ő találkozik a vendégekkel, ő veszi fel a telefont rendelésnél, ő a kapocs az éttermed és az elégedett vendégeid között, ő a PR, marketing és sales szakembered! Ha sztárpincéreid vannak (őket hívjuk „Értékesítő”-nek), akkor a vendégeid sokkal több pénzt hagynak a kasszádban és sokkal többször és szívesebben járnak vissza! Mi összefoglaló néven, „Pincér”-nek fogjuk hívni őket!

Ha átlagosak, unalmasak, „szürkék” a pincéreid -őket hívjuk „Ruhafogas”-nak-, akik nem képesek „vevői élményt” adni a vendégeknek, rengeteg pénzt és hírnevet veszítesz el.

Sok éves értékesítési és vendéglátós tapasztalat és tanulópénz megfizetését követően megalkottunk egy kézikönyvet, amiben összeszedtük hogyan leszel képes igazi értékesítő pincéreket nevelni gyorsan és egyszerűen.

Tudtad? A bevételed alakulása legfőképpen a pincéreid munkáján múlik! 

„Ruhafogas”

„Értékesítő”

Mit tartalmaz a kézikönyv:

  • Hogyan 4 szerezi meg a „Profit képlet” a profitodat?
    Ha ezt a képletet előbb ismerted volna, ma biztos nem itt tartanál. Ugyanis a vállalkozást nem a „forgalomért” csináljuk, hanem a profitért! Ezzel a képlettel megnégyszerezheted a Profitodat!
  • Mi a különbség a „Ruhafogas” és az „Értékesítő” pincér között?
    Megtudod, milyen fő jellemvonással és képességgekkel kell rendelkeznie az eredményes pincérnek ahhoz, hogy a vendégeid imádják és maximumra nyíljon a pénztárcájuk.
  • Minta pincérszkriptek, telefonos és személyes találkozásnál. (Forgatókönyvek)
    Adunk néhány Vendég – Pincér párbeszéd mintát, amivel képes leszel elvégezni a szükséges átalakítást a pincéreiden, hogy azok minél előbb sztárértékesítőkké váljanak!
  • A legjobb motivációs rendszer! Csak ez működik.
    Mit sem ér a pincéreid képzése, ha hiányzik a motivációjuk! Ezzel a rendszerrel teljes mértékben érdekeltté teszed őket az egyéni maximális hatékonyság elérésére.
  • Ezt érezni fogják a vendégeid!
    3 féle érzés keletkezik egy vendégben, amikor igénybe veszi a szolgáltatásod. Neked a harmadikra kell hajtanod!

Szeretnéd azonnal elkezdeni a pincéreid oktatását?

„Srácok, ebbe nagyon beletrafáltatok! Ezzel a kézikönyvvel  tényleg napi problémára világítotok rá és nagyon jó amiket leírtok! Tényleg igaz minden szava, amit a problémákról összeszedtetek és a példákkal felvázolt szkriptek, amiket a pincérekkel kell megtanítani, rengeteget segítenek. A profitképlet meg egyszerűen briliáns! Ezt is tanítani kellene! Ez így ahogy van, egy komplett tankönyv! Gratulálok, csak ajánlani tudom!”

Horváth Attila – Gasztro-Life Kft. – Kiskohász Étterem (Dunaújváros)
a Magyar Turizmus Minőségi Díj nyertese

Ezekre az előnyökre tehetsz szert a kézikönyv feldolgozását követően:

  • Megtudod, hogy mi az igazi különbség egy profi és egy amatőr pincér között, és hogy miért életbevágó, hogy a Te pincéreid mind profik legyenek.
  • Még jobban, mélyrehatóbban megismered a vendégeid szokásait.
  • Sokkal nagyobb összegeket és sokkal többször fognak költeni a vendégek.
  • Profi sztárpincéreid lesznek, akik képesek élményt adni a vendégeknek és ezzel párhuzamosan mindenki sokkal jobban jár.

100% pénzvisszafizetési garancia!!!

Mi maximálisan hiszünk abban, hogy felbecsülhetetlen értékű segítséget tudunk neked adni ezzel a kézikönyvvel! A csábító szavak viszont azonnal üres ígéretekké válnak, ha mégsem azt kapod a pénzedért, mint amire számítasz. Ne hagyd, hogy a csalódástól való félelem visszatartson, ezt a mi dolgunk kezelni! Ha a kézikönyv letöltése és elolvasása után úgy látod, hogy nem azt kaptad mint amire számítottál, jelezd felénk email-ben a visszatérítési igényed. Mi megköszönjük a lehetőséget, békében elválunk és visszautaljuk neked a kézikönyv teljes díját. Tiéd a nyugalom, miénk a felelősség!

Rendeld meg a kézikönyvet:

Töltsd ki az alábbi űrlapot a megrendeléshez és az összeg beérkezését követően, azonnal küldjük a „PincérTuning” kézikönyvet PDF formátumban!

A megrendelés tartalma:

  • 25 oldalas nyomtatható kézikönyv, PDF formátumban, példa Pincér – Vendég telefonos és élő párbeszéd szkriptekkel.

Mi fog történni a megrendelés elküldésével?

  1. Az utalás összegének beérkeztével, vagy kártyás vásárlás esetén azonnal küldjük a kézikönyvet elektronikus (pdf) formátumban, e-mailben.

Ezekről van szó a kézikönyvben:

  • Hogyan 4 szerezi meg a “Profitképlet” a profitodat?
    Ha ezt a képletet előbb ismerted volna, ma biztos nem itt tartanál, ugyanis a vállalkozást nem a “forgalomért” csináljuk, hanem a profitért! Ezzel a képlettel meg négyszerezheted a Profitod!
  • Mi a különbség a “Ruhafogas” és az “Értékesítő” pincér között?
    Megtudod, milyen fő jellemvonással és képességekkel kell rendelkeznie az eredményes pincérnek ahhoz, hogy a vendégeid imádják és maximumra nyíljon a pénztárcájuk.
  • Minta pincérszkriptek, telefonos és személyes találkozásnál! (Forgatókönyvek)
    Adunk néhány Vendég – Pincér párbeszéd mintát, amivel képes leszel elvégezni a szükséges átalakítást a pincéreiden, hogy azok minél előbb sztárértékesítőkké váljanak!
  • A legjobb motivációs rendszer! Csak ez működik.
    Mit sem ér a pincéreid képzése, ha hiányzik a motivációjuk! Ezzel a rendszerrel teljes mértékben érdekeltté teszed őket az egyéni maximális hatékonyság elérésére.
  • Ezt fogják érezni a vendégeid!
    3 féle érzés keletkezik egy vendégben amikor igénybe veszi a szolgáltatásodat. Neked a harmadikra kell hajtanod!

A szerzőről:

Márk Csaba

On-line vevőszerzési és értékesítési folyamatok specialistája

Több mint 10 éves értékesítési tapasztalat, több tucat sikeres online kampány és megannyi elégedett ügyfél. Engedje meg, hogy pár szóban bemutatkozzam:

97 óta vagyok cégvezető, bármit is csináltam és csinálok, ma is nagyon érdekel, hogy hogyan működnek az emberek. Rengeteget tanulok a psziché és az emberi viselkedésről és ezeket használom a mindennapi életben is. Szokták mondani, hogy „nálunk az emberek  mások mint nálatok”! Nos igen, de alapvetően mégsem.

Jelenleg azzal foglalkozom, hogy közelebb hozzam az éttermeket és emberekhez egymáshoz és fordítva. Segítsek növelni a bevételeket úgy, hogy a vendégek újra és újra részesei akarjanak lenni „A” vásárlási élménynek. Ennek is megvan a maga pszichológiája és folyamata! Teszem mindezt olyan eszközök segítségével, amikkel ma a leghatékonyabban el lehet érni az embereket és eredményeket. Ezeknek a módszereknek és alapelveknek egy szeletét szeretném megmutatni neked is a PincérTuning kézikönyvvel, ezért arra kérlek, hogy feltétlen szerezd be a saját példányod és szakíts egy kis időt, hogy a pincéreid tényleg szerethető pénztermelőkké váljanak! Remélem minden percét élvezni fogod és igen hasznosnak fogod találni a kézikönyvet!

Olyan kérdése van, amire itt nem kapott választ?
Írjon nekünk e-mailt az info@moneymark.hu-ra és ügyfélszolgálatunk max. 3 munkanapon belül örömmel segíteni fog…